Kamis, 07 Oktober 2010

Kau LELAKI APA ??

Jangankan sakit !
Kiniku muak padamu !
segala pedih karenamu.
Banyak menyelimuti fikirku.
Bersama Kalian aku tumpahkan
Sgala rasa. Sgala Bimbang !
Membuat fikirku kosong..
Kau membuatku bimbang.
Hati kini resah melihatmu.
Sebenarnya kau LELAKI Apa?
Solusi apa yang perlu ku tempuh ?
Siapa yang salah?
Merasakah kau bersalah?
Akui itu !! Kau Lelaki !! Kau juga Salah !
Kita harus bicara!! Sgala tak terselesaikan !
Aku . Aku . Muak . Kosong !!
Mungkinkah Aku jawab ?
Semua bimbang.
ditengah rintih hujan ku mengejar jawab mu.
menolak angin agar bertemu kau.
ku tinggalkan sejenak temanku.
Bukan . Bukan temanku ! Tapi SAHABATKU !
Tuhan tolong aku ! berikan hari bahagia.
suatu hari yang tak membuat masa SMA ku tak galau !

Tidak ada komentar:

Posting Komentar